Buru bitxi eta urduriarekin beti aberastu du bere prestakuntza bere ibilbide osoan zehar egindako lanarekin eta jardunekin. Dantzaren Pedagogiako Goi Mailako Titulua du, Madrilgo María de Avila Dantza Kontserbatorioak emana, Arte Eszenikoetako Unibertsitate Masterra, eta Ikus-entzunezko Komunikazioan lizentziatua da.
Bilbon dantza ikasten hasi ondoren, Malagara joan zen, Susana Lupiáñezekin eta La Lupirekin ikastera, eta, ondoren, Sevillara eta Madrilera joan zen, maisu ugarirekin batera ikastera, Andrés Marín eta Rafael de Carmenekin, besteak beste.
Bere dantza flamenko tradizionalenaren barruan definitzen da, baina berritzeko duen kezkak eta interesak beste kode batzuk esploratzen eta probatzen joateko aukera ematen dio, mugimendu dotore eta sotil baina oldartsu eta bizi baten bidez.
Bere dantza flamenko tradizionalenaren barruan definitzen da, baina berritzeko duen kezkak eta interesak beste kode batzuk esploratzen eta probatzen joateko aukera ematen dio, mugimendu dotore eta sotil baina oldartsu eta bizi baten bidez.
2019an, Beñat Achiary Iparraldeko abeslari eta musikariarekin elkarlanean egindako "Burdina-Hierro" ekoizpenarekin lotzen du bere konpainiaren sorrera. Obra hau Madrilgo Teatro Español antzokian programatu da eta 2021eko MAX Sarietan izendatu dute Ikuskizun Errebelazio Onenaren eta Egile Berri Onenaren kategorietan. Bilboko Arriaga Antzokian egin zen Max sarien galan ere parte hartu zuen. 2020an, berriz, ÉCLAT estreinatu zuen: “Eztanda egiten duen gorputz batetik askatutako zatia”. Gaur egun, bi proiektuak martxan daude, eta bere hurrengo lana sortzeko prozesuan dago.
Proiektuak taulekin eta konpainia-jardunekin uztartzen ditu, nazio mailan eta nazioartean. 2016an Carlos Sauraren Hoy Saurako Flamenkoa ikuskizuneko kide izan zen. 2019an, Felype de Limak zuzendu eta Manuel Liñánek koreografiatutako «Tacones Manoli» antzerki murgiltzaileko ikuskizunaren parte da. Gainera, hainbat tablaotan lan egin izan du: Casa Patas, Café de Chinitas eta Torres Bermejas, besteak beste.
Bere lanen helburu nagusietako bat da publiko berriak arte eszenikoetara hurbiltzea, baterako sorkuntzatik eta diziplinarteko partaidetzatik abiatuta. Sentsibilizazio-modu desberdinak bilatzen dira, helburu soziala sustatzeko, musika eta dantza bide nagusi gisa mantenduz.
2020an, D8 Sorkuntza Faktoriarekin batera, sorkuntza-fabrika bat garatzen hasi zen, dantzari lotutako zentro bat, hain zuzen ere, Bilbon kokatua, artisten arteko sinergiak sustatzen dituena, publiko berriak sortzen dituena eta dantzaren inguruan komunitate bat sortzen duena.